Téné étrend


téné étrend hogy lehet fogyni tokából

Írta Szabó Erzsébet 2 A teljes értékű növényi étrendben az a legjobb, hogy iszonyúan könnyen tartható, nincsenek benne szigorú mértékek, szabályok, csupán keretek és ajánlások. Semmi sem téné étrend, ha néhány nap valamivel kicsit túlzásba esel, vagy valamit kihagysz.

Vegán alapok - Növényi étrend egyszerűen

Minden sokkal rugalmasabb, mint pl. A TÉNÉ eleve nem is diéta, hanem életmód, amit nagyon könnyű beilleszteni a mindennapokba, mivel tökéletesen testre szabhatod, a céljaidhoz pl.

téné étrend fogyás segítő kapszulák

De mitől teljes értékű? Ahogy bármelyik étrendet, úgy a növényi étrendet is lehet jól és rosszul csinálni.

téné étrend gyógyszer mellékhatás fogyás

Akkor tudsz vele melléfogni, ha túl sok készterméket fogyasztasz, előnyben részesíted a kényelmi fogásokat, a feldolgozott élelmiszereket. A TÉNÉ lényege, hogy a lehető legtöbb, természetes formában fellelhető ételt fogyaszd el. Ez nem azt jelenti, hogy csak és kizárólag friss gyümölcsöket és zöldségeket ehetsz, vagy éppen szárazon kellene elrágcsálnod a kölest.

téné étrend 8 kg fogyás

Sokkal inkább arról van szó, hogy finomított pékáru helyett teljes kiőrlésűt válassz, hogy olajbogyót egyél ahelyett, hogy olajjal locsolnád meg a salátádat, fehércukor helyett mondjuk passzírozott datolyával ízesítsd a teádat. Példáula a tofu, mint fermentált szójabab belefér, de a kókuszzsír alapú növényi sajt már nem.

téné étrend fogyókúra levessel

A zsírtartalom és a só egyébként is sarkalatos kérdés a TÉNÉ szerint, téné étrend az étrend szigorú követői semmilyen hozzáadott zsiradékot és sót nem használnak. Emiatt alapvetően minden részben és egészben feldolgozott élelmiszer kiesik az ajánlásokból. A napi tizenkettő Természetesen nem kell a legszigorúbb változattal kezdened az átállást, bőven elég, ha tisztában vagy az alapokkal.

téné étrend ir diéta étrend

Én lassan három éve folytatok növényi étrendethol teljesen eleget teszek a TÉNÉ-nek, máskor viszont, a legkevésbé sem tudom tartani az ajánlásokat.

Ekkor sem fogyasztok állati eredetű ételeket, de az ajánlott, tízféle élelmiszertípusnak sokszor csak a felét teszem a tányéromra.

Kényelmes, tápláló, és mindannyian szeretjük.

Ettől nem történik semmi, nem kezdek hízni, vagy éppen fogyni, nem leszek beteg, inkább arra törekszem, hogy az elkövetkezendő napokban nagyobb hangsúlyt fektessek a kimaradt élelmiszercsoportokra. A legkisebb bűntudat nélkül vágok be egy zacskó sós chipset, vagy éppen egy óriási szejtános hamburgert sült krumplival, hiszen tudom, hogy a heteim túlnyomó részét egészséges, a szervezetem számára hasznos és könnyen feldolgozható alapanyagok képezik.