Kettlebell gyors fogyás


Szűrés címkék szerint A kettlebelleket évek óta használják fitneszben, főleg fogyáshoz. Összeállítottunk egy kettlebell edzést a fogyásért.

Legtöbbünk ismeri a kettlebell edzéseket. Nagyon sok ember élvezi ezt a felszerelést, mert teljes testedzést kínál. Keveri az erőt, az erőt, az állóképességet, a rugalmasságot és a mobilitást is.

A zsírégetés nagyszerű módja is.

fogyás 100 kg felett fogyás fehérjével

Ebben a bejegyzésben, Steve Cotter Kettlebell Training című művéből adaptálva, néhány kiváló kettlebell gyakorlatot adunk a fogyáshoz. Mik azok a kettlebellek?

  • Gyors és hatékony zsírégetés: kettlebell tabata edzés | Well&fit
  • Egyszerű fogyókúra
  • Fogyókúrás finomságok
  • Ketomix ára
  • Fehérjék étrend
  • Kettlebell — a hatékony zsírégető edzés?
  • Két gyakorlat, amivel gyorsan fogyhatsz | Marie Claire
  • Két gyakorlat, amivel gyorsan fogyhatsz

Körülbelül 15 évvel ezelőtt a volt Szovjetunión kívül senki sem tudott sokat a kettlebellről. Úgy tűnik, hogy a legtöbb személyi edző és fitnesz oktató használja őket ügyfeleikkel.

1. gyakorlat: Kétkaros harangozás

A kettlebell kifejezés az orosz girya szóból származik, olyan öntöttvas súly, amely nyéllel hasonlít az ágyúgolyóra. Ez a fogantyú teszi egyedivé az edzésmódszertant. A hagyományos súlyzókkal ellentétben a kettlebell tömegközéppontja meghaladja a kezét.

zöld teával lehet fogyni 90 napos diéta új változata

Ez lehetővé teszi a gyors, lengő mozgásokat, amelyek ötvözik a kardiót, az erőt és a rugalmasságot, és egyszerre vonják be az egész testet. Miért érdemes kettlebellt használni a fogyáshoz? A súlycsökkentő edzések hosszú, lassú kardio edzéseket tartalmaznak, például futást vagy kerékpározást. Lényegében csak egy futócipőre van szükség, és készen áll.

A testmozgás tekintélye

Bár a futás határozottan hatékony a fogyás szempontjából, egy bizonyos pont után a leadott súly legalább egy része izmos lenne. Az aerob testmozgás ugyanis megemeli a kortizol stresszhormon szintjét. Minél hosszabb ideig edz, kettlebell gyors fogyás több kortizol szabadul fel. A kortizol katabolikus hatást gyakorol az izmokra, vagyis az izmok lebomlását vagy elpazarlását okozhatja.

Kettlebell – a hatékony zsírégető edzés?

Ezért a nagy intenzitású intervallum edzés HIIT bebizonyosodott, hogy nagyon hatékony kettlebell gyors fogyás zsírégetéshez. Ezeknek a rövid, intenzív erőszakoknak, amelyek többször ismétlődnek, a szettek között kevés vagy egyáltalán nincs pihenés, anabolikusabb vagy izomépítőbb a minőségük, a hosszú ideig tartó aerobik edzés során fellelhető katabolikus hatások alig vagy egyáltalán nem. Kettlebell edzés fogyáshoz Az alábbiakban bemutatjuk a kettlebell gyakorlatok mintaprogramját a fogyás érdekében, amelyet a Kettlebell Training-ből vettünk át.

fogyás tapasztalat hatékony fogyókúrás módszerek

Vagy pontosan követheti a programot, vagy megváltoztathatja bármely gyakorlat súlyát, ismétlését, készletét és időtartamát, hogy megfeleljen a céljainak. Ez az edzés csak az induláshoz szükséges. Több képet ad arról, hogy mit kell vélemények mibiomi patches az edzés során.

Tapasztalatok alapján nagyobb önbizalommal készítheti el saját képzési programjait. Bemelegítés Minden gyakorlatnak bemelegítést kell magában foglalnia. Fontos megjegyezni, hogy a testmozgás nem csak az edzést jelenti. De bemelegítés is, hogy felkészítse testét az edzésre.

hogyan fogyjunk 50 felett natur tanya chilliburner vélemények

A test körüli passz Időtartam: 30 másodperc mindkét irányban könnyű kettlebellel. Ez a gyakorlat kiváló módja a bemelegítésnek.

Emberi kinetika blog

Különösen jó a karoknak, a magnak és a fogásnak. Vigye a kettlebellt a teste köré. A csípőnek végig előre kell néznie. Végül változtassa meg a mozgás tempóját, és többször váltson mi a leghatékonyabb fogyókúra. Szia Időtartam: 30 másodperc mindkét irányba könnyű kettlebellel.

A glória remek gyakorlat a vállak és a nyak mozgékonyságához. Sokan szeretik, ahogyan a vállak érzik és használják felmelegedésük részeként. Ehhez a gyakorlathoz először mindkét kezével fogja meg a csengőt a fogantyú oldalánál a mellkas magasságában. Ezután körözzön át a feje tetején, és folytassa a kört egészen. Végül a súlynak alacsonyabbra kell esnie, amikor mögötted jön, és újra emelkedik, amikor előrefelé halad vissza. Kettlebell holtjáték Időtartam: 10 ismétlés.

KETTLEBELL

A kettlebell holtemelő főleg a hát alsó részét, a farizmok és a combhajlítókat célozza meg. Ha a súlya a talajon áll, álljon lábával vállszélességre, a kettlebellel csak maga előtt.

fogyókúra 70 évesen 1400 kcal étrend

Tartsa a mellkasát felemelve, miközben hátradől a csípőjével, amíg a keze el nem éri a fogantyúkat. Fogja meg mindkét kezével a fogantyúkat, és álljon fel, és nyomja a lábát a földbe, amíg teste kettlebell gyors fogyás fel nem áll. Serleg guggol Időtartam: 10 ismétlés.

Mik azok a kettlebellek?

A guggolás az egyik legfontosabb erő- és kondicionáló gyakorlat a jó működés és az egészség szempontjából. A serleg guggolás egyetlen kettlebellt használ. Először tartsa a kettlebellt maga előtt, közvetlenül a mellkas magassága felett, mindkét kezében.

Ezután tenyérrel felfelé és az alkarral a testéhez. Guggoljon le és álljon fel, miközben a súlyt maga előtt tartja. Ezeket a gyakorlatokat ezután válogatni kell az ízületi mozgásgyakorlatokból. Forgassa el az összes fő ízületet, beleértve a vállakat, a csípőt és a nyakat.

Végezze el ezeket úgy, hogy az ízületeit körkörös mozdulatokkal mozgatja mind az óramutató járásával megegyező, mind az óramutató járásával ellentétes irányba.

Ismételje meg ezeket alkalommal.

2. gyakorlat: Térdhajlítás

Fő ülés Egyetlen hinta Időtartam: Végezzen minden ismétlést 20 másodpercig, majd 10 másodperces pihenést tart, mielőtt váltogatná a karokat. Ismételje meg 4 sorozatnál, 1 perces helyreállítással a készletek között. Az egyetlen lengés elengedhetetlen mozdulat az összes klasszikus felvonó számára. Ehhez a gyakorlathoz álljon úgy, hogy a lábai csípő szélességben vannak egymástól. Először tegyen egy kettlebellt maga elé a padlóra.

Ezután dőljön hátra a csípőjénél, és egyik kezével fogja meg kettlebell gyors fogyás kettlebell fogantyúját. Ezután tartsa hátravetve a vállát és a mellkasát, mintha holtpontot tenne.

fogyókúra 55 felett étrend 80 kg

Amint elkezd állni, lengesse meg a kettlebellt a lábai között. Amikor a kettlebell eléri a végpontját, álljon fel teljesen, kinyújtva a bokákat, térdeket, csípőt és törzset. Fenntartja ezt az inga lengését a szett időtartama alatt. Single Press Időtartam: Végezzen minden ismétlést 20 másodpercig, majd 10 másodperces pihenést tart, mielőtt váltogatná a karokat. Az egyetlen sajtó a felsőtest teljes mozgása.

Ez a haladás kezdete néhány fejlettebb rezsi gyakorlatnál. Segít a karok, a vállak és a hát állapotában. Ennek a gyakorlatnak a végrehajtásához vigye a mellkasát a rack helyzetbe. Ez a sajtó kiinduló helyzete.

Tüntesd el magadról a ZSÍRT ezzel a KETTLEBELL EDZÉSSEL - SK ALAPOK #6

Mielőtt felnyomná, nyomja össze a bordaketrecet a nyomókar oldalán. Amint visszahúzódik a lefelé irányuló nyomásig, nyomja a kettlebellet közvetlenül felfelé, amíg a karja teljesen kinyúlik. Ebben a helyzetben a kar és a váll ideális helyzete az, hogy a hüvelykujj közvetlenül hátra mutat. Amikor leengedi a kettlebellt, kissé mozgassa vissza a testét.

Még több termék Deadlift Az alapedzés részét képezi a deadlift. A kettlebellt tedd le kis távolságban magad elé, majd a combot hajlítva, egyenes háttal fog meg, és továbbra is tartva az egyenes hátat emeld fel. A sarkak nem emelkednek fel a gyakorlat közben, a fenék megy hátra. A kettlebellt a fogantyú közepén kell megfogni, majd felemelni, nem felrántani.

A kettlebell közvetlenül a közepén esik le, egészen a csípőig és vissza a kiinduló helyzetbe. Nyugodj le Kezdje a lehűlést egy könnyű kocogással 10 percig. Végül végezzen egy sor nyújtást. A nyújtási sorrendnek körülbelül 5 percig kell tartania, mindegyik szakasz körülbelül 30 másodpercig tart. Ezek a szakaszok a következők: Hátsó hátsó váll nyújtás.