Hogyan diétázzak okosan


Fogadd meg ezeket a tippeket, hogy jobban menjen a fogyás!

hogyan diétázzak okosan

Barátod, a kajanapló Légy alapos, 2400 kcal étrend jegyezd fel, mennyit ettél, mikor és mit! Talán kíméletlennek hangzik, de bizonyítottan hatásos: a kajanaplóval diétázók átlagosan kétszer olyan gyorsan képesek leadni a vágyott súlyt, mint akik nem alkalmazzák a módszert.

7 okos tipp a sikeres diétához

Ezért már megéri, igaz? Használd ki a reklámidőt Mostantól a reklám ne csak a gyártóknak jelentsen hasznot, hanem neked is: a kedvenc műsoraid reklámideje tökéletesen alkalmas, hogy lépcsőzz egyet, tekerj kicsit a szobabiciklin vagy akár csak végigtáncolj egy-két számot.

Bármit, csak pattanj fel néhány percre a kanapéról! Le a transzzsírsavakkal A top 5-ös veszélylista a következő: sütik, cukor, jégkrém, chips és sült krumpli. Ha hetente mondjuk 6 alkalommal szoktál ilyesmit enni, ne skippeld őket azonnal, inkább haladj fokozatosan: először csak 5-ször, aztán már csak 4-szer…és hirtelen hipp-hopp, eltűnnek!

A Turbó Diéta tudományos háttere

Például, ha minden nap kapsz mailben egy ínycsiklandó salireceptet, már nem tűnik akkora lemondásnak, hogy ezt ebédelj.

Éljen az inspiráció!

Dátum: Olvasási idő: 5 perc Oké, először is szeretném leszögezni, hogy nem vagyok egy fitnesz lady. Sem dietetikus.

Még egy kis séta Ugye tudod, hogy napi 30 perc mozgás az alap? Ha pedig erre még percet ráhúzol, sokkal könnyebben fogysz majd. Engedj a kutyusod sétáért könyörgő tekintetének, vagy fuss össze a barátnőddel a Margitszigeten egy kis dumcsira, és közben tégy a karcsúságodért.

Fogyni szeretne? Ne diétázzon!

Egy kis izommunka Az izmaink szerencsére nem érzékelik a különbséget egy teljes edzés és egy pár perces tréning között, így ha alkalmad van rá, dolgoztasd meg őket egy kicsit csak úgy, edzéstől függetlenül. Végezz vádli- és karerősítő gyakorlatokat egy székkel vagy a lépcsőn, akár csak pár percen át — az eredmény felemelő lesz.

Szeretünk, pedométer! Ismered hogyan diétázzak okosan pedométert? Ez az okos kis szerkentyű a testedre erősítve azt tartja számon, hány lépést teszel egy nap.

hogyan diétázzak okosan

Csináld magad! Tudod, miért jó magad készítette ebédet enni? Ezer oka van: szabályozhatod az adag nagyságát, tudod, mi kerül az ételedbe, olcsóbb, és a fiúkollégák meggyőződhetnek róla, hogy egy igazi kis házitündér vagy.

hogyan diétázzak okosan

Szükséges még győzködnünk? Tartsd be a 2 km-es szabályt! Lassan már mindenhová autóval vagy tömegközlekedéssel járunk, pedig a napi 2 km séta az egészséges élet alapja.

hogyan diétázzak okosan

Ezért azt javasoljuk, hogy ahová csak lehet, sétálj, főleg most, hogy kitört a tavasz! Lassan rágj, tovább érsz Íme, egy szuper kis trükk, hogyan álld meg a habzsolást: ha mondjuk megkívánod a csokit, először csak hogyan diétázzak okosan be az illatát, nézegesd meg jól, és képzeld el az ízét.

Diétázz okosan: 10 apró lépés a nagy változásért

Majd harapj belőle egy apró falatot, tartsd a szádban 10 másodpercig, és hagyd elolvadni, mielőtt lenyelnéd. Ha még mindig kívánod, harapj még egy falatot, de ezúttal 20 másodpercig tartsd a szádban nyelés előtt.

  • Fogyókúrázni csak türelemmel és mértékletesen érdemes.
  • FeherjeBlog Nagyon sok most kezdő sportolót érdekel ez a téma, ezért bemutatjuk az alapokat, illetve, hogy mire érdemes figyelni egy átlag embernek.
  • Diétázz okosan és egyszerűen | Turbó Diéta
  • Fitt étrend

Fogadunk, hogy ha ezt betartod, nem jutsz el a negyedik falatig! Fotó: Profimedia — Red Dot.