Fogyás hátból. 4 gyors gyakorlat az integetőháj és a háton lévő hurkák ellen!


Tüntesd el a háthurkát!

1200 kalóriás étrend warfarin étrend

Így csináld Menyes Barbara Ráadásul a sok ülőmunka tönkreteszi a gerincet, és rossz tartást eredményez. Nagy Amarilla aerobikedző és gerinctréner segítségével mutatunk most néhány gyakorlatot, melyeket otthon végezve megőrizheted a gerinced épségét, és bátran felvehetsz hátul mélyen kivágott felsőket is. Melegíts be! Mint minden más izomcsoport edzésénél, ezúttal sem maradhat ki a kötelező bemelegítés.

Kezdésként végezz fejkörzéseket, fejbiccentéseket, karkörzéseket és csípőkörzéseket. Hajts végre néhány gerincgördülést - ezt a cikk végén mutatjuk meg. A nyújtózkodás se maradjon ki - a gyakorlat távolítja a csigolyákat. Emeld a két kart a fül mellett, és próbáld elárni a plafont.

Fogyás és Pilates

A gerincedzés előtt fontos, hogy alaposan átmozgasd az egész testet, legfőképp a gerincet, így nem árt, ha percet szánsz a ráhangolódásra. Indulhat az edzés!

Dolgoztasd meg a széles hátizmokat! Kezdj egy egyszerű, mégis nagyon hatékony gyakorlattal. Szorítsd a labdát az alhassal a comb felső részéhez, és engedd rá magad annyira, hogy derékszögben legyen a test. Nyújtsd ki a karokat a fül mellett, majd lassan húzd le őket derékszögbe. Végezd el 3x20 alkalommal.

A háton lévő hájhurkák gyilkosa ez a 6 gyakorlat

Erre figyelj! A gyakorlat a széles hátizmokat dolgoztatja meg.

  • Építs izmot és szabadulj meg a zsírtól – egyszerre! Hogyan éget zsírt az alsó hátból
  • Az egyik legújabb, hazánkban még nem igazán ismert diétás módszer, a Whitaker-terv kiötlője Julian Whitaker amerikai orvos volt, aki a módszer által egy olyan programot fejlesztett ki, melynek segítségével három hét alatt öt-hat kilós túlsúlyodtól akár végleg is megszabadulhatsz.
  • Két hét alatt laposabb has - Fogyókúra Femina Hogyan éget zsírt az alsó hátból.

A fogyás hátból billentsd be magad alá, és ügyelj arra, hogy a fej és a törzs egy vonalban legyenek. Emeld a labdát! A középső háti szakasz izmait, a lapockazáró izmokat dolgoztatja meg a következő gyakorlat.

has fogyás étrend combfogyasztó diéta

Ennek az izomnak az erősítése azért fontos, mert ezáltal nem lesz púpos, görbe a hát és rossz a testtartás. Állj vállszélességű terpeszbe, hajlítsd be a térdeket, majd támaszkodj meg a fogyás hátból karoddal a bal combon. Húzd be a hasadat, a popsit billentsd magad alá, és emeld ki vállmagasságba a labdát, majd lassan engedd vissza. Emelésnél figyelj arra, hogy az egyik oldali lapockát préseld oda a gerincívhez. Oldalanként végezz el 20 emelést - ismételd meg 3 sorozatban.

A gyakorlat a támasztás miatt óvja a hát izmait, de közben szépen formálja is az izmokat.

laktózérzékenyek étrendje diéta 40 felett

Ha irodai munkát végzel, mindenképp iktasd be az edzéstervedbe. Edzés hátra, popsira A következő gyakorlat jó néhány izomra nagyon hatékony, ráadásul remekül fejleszti a koordinációs képességet. Helyezkedj el négykézláb, nyújtsd ki a jobb karodat a füled mellett, közben emeld a talajjal párhuzamosan a bal lábat. Figyelj, hogy a nyújtott kar és a láb is párhuzamos legyen a talajjal, lassan emeld meg öt centit a kart és a lábat, majd engedd vissza.

Oldalanként végezz el lassan 20 emelést. A gyakorlat a hátizmok mellett a nagyfarizmot, a térdhajlító izmokat és az alsó háti szakaszt is dolgoztatja.

Ismét figyelj arra, hogy a fejed nem lóg, a hasad végig be van húzva, és a fenekedet enyhén billentsd magad alá.

Irány a talaj! Tegyél a talajra egy aerobikórán használt matracot, ha ilyened nincs otthon, akkor egy pléd is megteszi. Helyezkedj el hasonfekvésben, a kezeket tedd a tarkóra.

Hogyan éget zsírt az alsó hátból

Lassan emeld meg a felsőtestedet, másodpercig tartsd ki, majd engedd vissza a talajra. Ha nehezíteni akarsz, akkor tartsd meg magad a talaj fölött. Végezz el 30 emelést. Fogyás hátból úgy is a gyakorlatot, ha a törzsed megemelése után kinyújtod a kart, majd visszateszed tarkóra, és leengeded.

Hogyan éget zsírt az alsó hátból. A fogyás élettana

Ismételd meg 20x a gyakorlatot. Ne siesd el a dolgot: szépen, lassan dolgozz, hogy lendület helyett a mélyizmokat használd. Próbáld minél jobban hátrahúzni a könyököket, hogy fogyás hátból legyenek a lapockák. A gyakorlat erősíti a hát izmait, és javítja a tartást.

Tüntesd el a háthurkát! Így csináld

Tedd rendbe a hát alsó szakaszát! Amikor összerakod az edzéstervedet, ügyelj arra, hogy ne csak a hátizom felső szakaszára fordíts gondot.

fogyókúra pirítóssal fogyókúrás program

Figyelj arra, hogy a gyakorlat végzése közben végig lefelé nézz, ne bólogasson a fejed, a könyököket pedig próbáld egymás felé közelíteni. A hátizmok nyújtása az edzés után nem maradhat el. Helyezkedj el négykézláb, 5 kilo fogyas végezz el egy domborítást, és kapaszkodj bele a combod hátsó részébe. Domboríts, amennyire tudsz, és tartsd ki percig a pózt. A gerincgördülés is remek nyújtó gyakorlat.

kilencven napos fogyókúra 5 kg szeretnék fogyni

Zárt állásból kezdj el szépen, lassan gördülni a talaj felé, ha tudod, érintsd meg a talajt, a fejedet is lógasd. Majd magad mögött kulcsold át a karokat, és pihenj így egy-két percig.

Kövesd az Ez zsír!

4 gyors gyakorlat az integetőháj és a háton lévő hurkák ellen!

Sikertörténetek, szakértői segítségnyújtás, egészséges életmód, fogyókúra és átalakulás. Egy nagyszerű program, ami segít neked, hogy elérd a céljaidat! Formás combok hetek alatt - Így csináld! Nem lehetetlen!