Extrém túlsúly diéta. Így diétázzon kiló felett – Étrend+tanácsok | Diéta és Fitnesz


Ha legalább 10 kiló túlsúlytól szeretnél megszabadulni, nem érdemes villámdiétáktól és fogyasztótablettáktól várni a csodát.

extrém túlsúly diéta

Az alábbi három diéta fokozatosan, megterhelés nélkül segít leadni a felesleges súlyt, miközben átalakítja az anyagcserédet, vagy éppen egy új, egészségesebb és tudatosabb életre nevel. Az élelmiszerek szétválasztásával könnyebben emészted meg a tápanyagokat, így az anyagcseréd felgyorsul, és a várva várt fogyás pedig megkezdődik.

Léböjtkúra fogyás

A 90 napos diéta népszerűségének oka - a látványos eredményen túl - az, hogy a fogyás mértéke arányos a túlsúly mértékével, vagyis minél több pluszkiló van rajtad, annál gyorsabban kezdesz karcsúsodni. A három hónapig tartó kúra során reggelire csak gyümölcsöt ehetsz.

extrém túlsúly diéta

Egy darab gyümölcsöt tízóraira is elfogyaszthatsz, ebéd előtt egy órával azonban már tilos enni. A nap további részében az adott napnak megfelelően szabad étkezned. A diéta négynapos ciklusokból áll, az első a fehérje- a második a keményítő- a harmadik a szénhidrát- a negyedik pedig a gyümölcsnap. A 90 nap leteltével visszatérhetsz a rendes étrendre, de reggelire még 90 napig továbbra is csak gyümölcsöt ehetsz.

További cikkeink a témában

Így anyagcseréd teljesen átalakul, és évekig nem kell tartanod attól, hogy könnyen visszaszeded a leadott kilókat. Motiváló gondolatok a fogyókúrához A 90 napos diéta nem bonyolult, de természetes, hogy egy ilyen hosszú program alatt sok kérdés merül fel benned, esetleg nem tudod, melyik étel milyen napon ehető, vagy milyen menüt válassz egy keményítőnapon.

Iratkozz fel ingyenes programunkraahol minden segítséget megkapsz a diéta követéséhez! Kimkins-diéta Az egyszerűen követhető diéta kidolgozása Heidi Kimberly Diaz nevéhez köthető.

-5 kg 3 nap alatt!?🍑 MILITARY DIÉTA 🥗Zizzy Life, Zizzy's Kitchen

Gyakorlatilag az alacsonyabb kalóriabevitelen és a szénhidrátszegény étrenden alapul a fogyás. Napi kalória bevitelével hetente nagyjából két kilót adhatsz le, ami kiegyensúlyozott, tartható iramú fogyást jelent.

extrém túlsúly diéta

Ezért van túlsúlyod! Ahhoz, hogy a leadott kilók ne térjenek vissza, meg kell tudnod, mi állt túlsúlyod hátterében. Nézd meg videónkat, és ismerd meg a leggyakoribb okokat! Amikor eléred az általad ideálisnak ítélt testsúlyt, akkor kezdődik a diéta második része.

Ekkor fokozatosan visszatérhetnek a szénhidrátok az étrendedbe, ám továbbra is kerülnöd kell a fehér kenyeret, az édességeket és az alkoholt.

Keresés a playeren

Ezek helyett összetett szénhidrátokban gazdag, teljes kiőrlésű pékárukat és édes, lédús gyümölcsöket fogyassz. A Kimkins-diéta napi háromszori étkezést ír elő, emellett tízóraira és uzsonnára korlátlan mennyiségű zöldséget fogyaszthatsz - elsősorban például zellert, uborkát és más, magas víz- és alacsony kalóriatartalmúakat.

A zsíros falatokat kerülnöd kell, de a zsírban oldódó vitaminok miatt fogyassz diót vagy avokádót, illetve más olyan élelmiszert, ami a jó zsírok forrása lehet. Mintaétrend Reggeli: zöldséges omlett két tojásból, két paradicsommal, egy csésze feketekávé.

extrém túlsúly diéta

Ebéd: egy tányér csirkehúsleves, 10 dkg Cézár-saláta, ásványvíz. Vacsora: 10 dkg grillezett lazac egy bögre pirított gombával, citromos ásványvíz.

Gyűjtsön erőt!

GI-diéta A GI-diéta nemcsak az alakodnak, az egészségednek is jót tesz. Az alacsony glikémiás indexű ételek ugyanis lassan emelik fel a extrém túlsúly diéta, ami aztán fokozatosan kezd süllyedni, nem zuhanásszerűen esik le, mint például egy szelet csokoládé elfogyasztása után.

Ha a vércukorszinted stabil marad, nem ingadozik, azzal nemcsak a cukorbetegség kialakulását előzheted meg, de az éhségrohamok is elmaradnak majd, így véget vethetsz az étkezések közötti nassolásnak.

  • Hogyan lehet felgyorsítani az anyagcserét a fogyás érdekében!
  • Ilyen egy jó diéta egy túlsúly és elhízás kutatásával foglalkozó szakorvos szerint player.
  • Válasz bericse számú posztjára Mindenki segíteni fog, majd meglátod.

Extrém túlsúly diéta rostban gazdag, kalóriaszegény, emésztésserkentő ételeket, így a fogyás is hamarabb beindul. Ha édességre vágysz, egyél alacsony GI-s gyümölcsöket, és törekedj arra, hogy minél több nyers vagy feldolgozatlan étel kerüljön a tányérodra - a friss fogások is hozzájárulnak az emésztés serkentéséhez.