Anyagcsere gyorsító étrend, A leghatékonyabb anyagcsere-gyorsító tippek


Írta: T. Fodor Ildikó Nem kell gondolatban sem eltemetned a jó alakodat, amiért már elmúltál 20 és érzed, ahogy szép alattomosan kezdenek felkúszni a fölös kilók, melyek aztán semmi áron sem hajlandók leolvadni többé rólad. Az anyagcsere lelassulása ugyanis visszafordítható folyamat, és pár hasznos trükkel még fel is gyorsítható.

Lassú az anyagcseréd? Segítsenek az anyagcsere-gyorsító tippek!

Kövesd tippjeinket, egészítsd ki némi mozgással és fűszerezd egy könnyen betartható, rád szabott diétával. A hatás nem anyagcsere gyorsító étrend el!

anyagcsere gyorsító étrend

Amennyiben gyorsabb anyagcserére vágsz, legalább 20 testsúly-kilogrammonként egy liter folyadékot vagy többet igyál ez 70 kg esetében 3,5 liter. Ebből pedig naponta legalább 6 csésze hideg vagy meleg ital legyen, anyagcsere gyorsító étrend ennek felmelegítése, illetve lehűtése intenzív munkára ösztönzi a szervezeted. Hagyd el viszont a sportitalt!

A leghatékonyabb anyagcsere-gyorsító tippek

A gyártók ugyan az anyagcsere felpörgését ígérik a sport- és energiaitalok fogyasztásakor, ám az egészségügyi szakemberek úgy vélik, a bennük lévő nagy adag koffein- és cukortöbblet többet árt a szervezetnek, mint használ. Felborítja ugyanis a kiegyensúlyozott vércukorszintet ártva ezzel az anyagcsere folyamatoknakhosszabb távon pedig rendszeres fogyasztásuk káros hatással van a szív- és érrendszerre, valamint a mentális egészségre.

Jöhet viszont naponta egy csésze kávé és zöldtea lehetőleg szálas! Egyél rendesen és gyakrabban! Nem koplalnod kell, hanem csökkentened a kalóriabevitelt.

Így lehetséges az anyagcsere-gyorsítás | 15 anyagcsere gyorsító tipp - MYPROTEIN™

Ha ugyanis kevesebb energiát viszel be, mint amire szükséged van ez minimum kalóriaaz anyagcseréd lelassul és az izmaid leépülnek. Ezért egyél inkább óránként pont annyit, hogy éppen ne legyél éhes. A főétkezések között pedig elsősorban fehérjében, rostban, vitaminokban és ásványi beslimmer tabletta - 60 db gazdag táplálékot kapj be, ami felpörögeti az anyagcseréd.

Indítsd jól a reggelt! Azaz, ne hagyd ki soha a reggelit. Az éjszakai lelassuló anyagcsere miatt szükség van a reggelire, amivel biztosítod, hogy egész nap normálisan működjön az anyagcseréd.

Így lehetséges az anyagcsere-gyorsítás | 15 anyagcsere gyorsító tipp

Fogassz minél több rostot és sok fehérjét! Ezért egyél naponta legalább 25 gramm rostot, zöldséggel és gyümölccsel megspékelve — a hatás látványos lesz. Mivel célod a szép izmos test, ehhez fehérjére van szükséged.

Egész napos diétás étrend és receptek

Ráadásul mérések bizonyítják, hogy az izmok háromszor annyi kalóriát égetnek el, mint a zsírsejtek. Ezért minden étkezésed tartalmazzon egy kis sovány húst a növényi magvak mellett, illetve zsírszegény tejterméket. Vas, D-vitamin és kalcium A zsírégetéshez fontos, hogy a tested megfelelő mennyiségű oxigént szállítson az izmokba, ehhez pedig vasra van szüksége, amiből nőként a hónap bizonyos napjain jelentős mennyiséget vesztesz.

Keress receptre vagy hozzávalóra

Pótold tengeri hallal, sovány hússal vagy babbal és spenóttal. Hasonló hatású a D-vitamin és a kalcium hiány is. Az előbbit lazac, tonhal, tofu tej és tojás fogyasztásával, míg az utóbbit főként tejtermékekkel pótolhatod. Fűszerezz, de ésszel!

Közismert anyagcsere-gyorsító a chili és a bors, ám ne vidd túlzásba őket, mert irritálhatja a tápcsatorna nyálkahártyáit. Minél természetesebben!

Az anyagcsere serkentésének 4 egyszerű módja

Próbáld meg kerülni a gyorsfagyasztott, előre csomagolt termékek fogyasztását. Ezeket lassabban dolgozza fel a szervezeted és mesterséges adalékanyagaik, színezékeik miatt még károsak is.

anyagcsere gyorsító étrend

Vegyél inkább idény zöldséget és helyi termesztésű élelmiszert. Így biztos jól jársz! Fotó: Profimedia — Red Dot.

anyagcsere gyorsító étrend